3. MindLogyx-Methode (MM)
Centraal staat hier de vraag hoe individuele besluitvorming tot stand komt. Het antwoord daarop is van groot belang voor (het beïnvloeden van) besluitvorming. Daarbij geldt dat zicht op de echte motivatie van beslissers een soort Januskop heeft:
- Het is enerzijds de sleutel tot succes
- Het onttrekt zich anderzijds aan onze blik.
Inzicht in de motivatie van beslissers is daarmee al snel als de man die zijn sleutel in het donker heeft verloren, maar in het licht van een lantaarnpaal staat te zoeken. Om dat probleem te verhelpen, hebben we de MindLogyx Methode® ontwikkeld. Hiermee kunnen we namelijk snel en doeltreffend in kaart brengen wat mensen echt beweegt. Op basis van dat inzicht kunnen we:
- Voorspellen wat mensen doen en laten, en waarom
- Onszelf leren kennen
- Een strategie kiezen om in te spelen op deze combinatie
- Onszelf afficheren als gesprekspartners.
Daartoe komen hier aan de orde:
Meer weten? Zie Inleiding