1.07 In de praktijk?

Met sociale meerwaarde, Kenmerkend Keuzegedrag en de TIMES-indeling hebben we een instrument in handen om gedrag te voorspellen, anderen te beïnvloeden en onszelf te positioneren zoals dat echt bij ons past. Hier introduceren we de MindLogyx-Methode om de onbewust en normaal gesproken onzichtbare motivatie van beslissers zoals beleidsmakers, consumenten en klanten glashelder in beeld te brengen. Daartoe komen aan bod vragen als 'hoe deze motivatie bepaalt of, en hoe, de sociale meerwaarde van een bepaald product of dienst wordt ervaren?'. Vervolgens geven we een toelichting op de betekenis en het belang van differentiatie naar motivatieprofiel om daadwerkelijk sociale meerwaarde (inclusief relevantie en betrokkenheid) te kunnen creëren, en te integreren in een overall aanpak of strategie.  

  1. We gebruiken een handzaam model
  2. We gebruiken motivatieprofielen als mikpunt
  3. We positioneren onszelf: zie Mindlogyx-Methode

Meer weten? Zie Sociale meerwaarde